Wednesday, February 27, 2019

Piagam Pelanggan


Bahawa kami warga SJK(C) Tai Tong berjanji untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan kami seperti berikut:

Murid
  • Mendapat ilmu pengetahuan yang berkualiti dalam semua bidang kurikulum dan kokurikulum.
  • Menerima P&P mengikut masa yang diperuntukkan
  • Mendapat kasih saying, kebajikan& layanan yang adil.
  • Belajar hak dan peluang pembelajaran yangh saksama

Staf
  • Setiap staf sekolah menerima latihan untuk mempertingkatkan ilmu sekurang-kurangnya
  • Dilayan dengan adil dan saksama

Waris
  • Memberi layanan dan khidmat kaunter yang cepat dan mesra
  • Setiap aduan akan disiasat dan dimaklumbalas dalam tempoh 3 hari
  • Setiap cadangan akan diberi maklumbalas dalam tempoh seminggu

Kementerian Pelajaran
  • Memastikan setiap arahan dan surat pihak PPG, JPN dan kementerian diambil tindakan selewat-lewatnya 3 hari selepas surat atau arahan diterima.

No comments:

Post a Comment

CARTA ORGANISASI KELAB SPBT SJK C TAI TONG 山打根大同小学贷书协会组织表 carta organisasi carta SPBT