Piagam Pelanggan
Bahawa kami warga SJK(C) Tai Tong berjanji untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan kami seperti berikut:
Murid
- Mendapat ilmu pengetahuan yang berkualiti dalam semua bidang kurikulum dan kokurikulum.
- Menerima P&P mengikut masa yang diperuntukkan
- Mendapat kasih saying, kebajikan& layanan yang adil.
- Belajar hak dan peluang pembelajaran yangh saksama
Staf
- Setiap staf sekolah menerima latihan untuk mempertingkatkan ilmu sekurang-kurangnya
- Dilayan dengan adil dan saksama
Waris
- Memberi layanan dan khidmat kaunter yang cepat dan mesra
- Setiap aduan akan disiasat dan dimaklumbalas dalam tempoh 3 hari
- Setiap cadangan akan diberi maklumbalas dalam tempoh seminggu
Kementerian Pelajaran
- Memastikan setiap arahan dan surat pihak PPG, JPN dan kementerian diambil tindakan selewat-lewatnya 3 hari selepas surat atau arahan diterima.
No comments:
Post a Comment